KUTLU DOĞUM HAFTASI - HOŞGELDİN EFENDİM...  

Posted by Tespih Taneleri... in


Bu gün dağların dumanı aralandı hoşgeldin,
Ah ışıklar için de kaldım, yandım efendim...
Sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgar,
Tutuşsun gün yansın geceler, zamanımız dar...

Ya Rasulullah (sav) Seni bildigim ve cok sevdigim icin Yaradan'ima binlece kez hamdediyorum, geceler boyu secdelerde...

Dunya'da ki butun okyanuslarin damlalari adedince sana salat ve selam olsun guzeller guzeli...
Unutmayin ki O yaptiklarinizdan haberdardir...

This entry was posted on Çarşamba, Nisan 20, 2011 at 08:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Selam canım hoşgeldin yoktun epeydir?
Kutlu doğum kutlamaları devam ediyor bugün burada hocamızın kursunda yapılacak yarında bir bahce kiralandı orada yapılacak ve ardından da kermes düzenlendi bende görev aldım hazırlıklar yapmaktayım dua et kermesimiz kazançlı geçsin ki bir işe yaramış olalım huzur bulalım inşaallah
Rabbim o gül kokulu peygamberin ümmeti olma şerefine bizleri eriştirmiş ne mutlu bize
AllahA emanet ol

20 Nisan 2011 13:26

Canim benim cok tesekkur ederim...Ne kadar nasiplisin masallah ne guzel yerde hizmet nasip olmus...Allah'im calismalariniz karsiligini kat katt versin insallah...Bloguma epeydir giremiyordum.Bende sizi cok ozledim...Sizlerde Allah'a emanet olun ne olur Ravza'da beni dualarinda unutma hatta selamimi bizzat iletirsen cok sevinirim..Oralarda tanidik birilerinin olmasi beni cok heyecanlandiriyor mazur gor olur mu? Sevgilerimle

20 Nisan 2011 16:02

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz