Bogazici'nde Bir Hatira Daha!..  

Posted by Tespih Taneleri... in ,




Istanbul deyince bin turlu ahh'lar dokulur dilimizden...



Yasanmisliklar, hatiralar daha neler neler...


Gozumuzde canlaniverir hemen bogazici...


Aslinda anilaradir, bu ic cekisler, bahane ederiz iste...


Ahh istanbul ahhh diye.!


Kim bilir ne sirlar gizli, tasinda, topraginda, bogazinda...
 
 
Merhaba arkadaslar, gelir gelmez size bir bogaz havasi aldirayim istedim... Gecenlerde bogaz da cok keyifli bir iki gun gecirdim, hocam Meltem abla ile... Kendisi Ankara'da oturuyor ama buraya esinin isi dolasiyla geldi... Benim gibi bir Istanbul asigidir o da...:) Mest oluyoruz ikimiz de Mevla'nin yarattigi bu essiz guzellik karsisinda...
Kah gozlerimiz doldu, kah gulmekten konusamadik...:) Aslinda onun memleketi istanbul, canim benim gurbetlerde simdi... O yuzdendir ki oyle icli, oyle yurekten konustuk iste...
Anilara dogru uzun uzun yolculuklar yaptik, bogazin huznu ile birlesince bir de bu muhabbet doyumsuz bir hal aldi tabi ikimiz icin...
Hatiralar bir film seridi gibi gozumuzun onunden gecerken heyecanimiza hakim olamadik cogu zaman... Ahh ahh dedik iste, bu bogazdan bir de biz gectik...

Bu arada Akifzade, yelpazesu ve siradan bir balik arkadaslarima cok tesekkur etmek istiyorum...DNS ayarlarini yaptiktan sonra bloguma girebildim...Uyariniz icin Allah razi olsun...  Sizleri ve yazmayi cok ozlemistim... Su an tarifsiz bir mutluluk icindeyim... Sevgilerimle

This entry was posted on Salı, Nisan 19, 2011 at 10:54 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz