Bir günde üç ödül! Teşekkürler!  

Posted by Tespih Taneleri... in

 Yesil dunyam, Sakli inci ve Berra'nin coplugu arkadaslarima cok tesekkur ederim. Dun ayni gun icersinde ayri ayri arkadaslardan alinca bu odulu bayagi sasirdim ama tabi ki cok sevindim. Benimde bu odul icin on blog secmem gerekiyormus. Devamli takip ettigim cok guzel bloglar  ama var malesef secim yapmak zorunda kaldim. Rabb'im cumlemizi islam nuruyla, iman kuvvetiyle odullendirsin insallah canlar...
Hayatimizdan faydali ilim ve basari eksik olmasin...Her sey gonlunuzce olsun...

inciminci
humeyra'nin yeri
yemek yapalim
ezgili tarifler
ebruli yemeklere hosgeldiniz
iki dirhem bir cekirdek
islam tarihi
elif...den
hayatimin icinden
yurekten kaleme

Sevgilerimle...

This entry was posted on Perşembe, Mayıs 13, 2010 at 10:04 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

teşekkür ederim çok incesin... senin tarafından düşünülmek çok güzel

13 Mayıs 2010 18:28

Ne demek hayatim tebrikler...
Sevgilerimle...

13 Mayıs 2010 18:52

Çok teşekkür ediyorum :) Çok sevindim sizden bu ödülü aldığım için.

13 Mayıs 2010 20:24

Cok ama cok tesekkur ederim :)

14 Mayıs 2010 05:17

Humeyra'cigim ne demek ben tesekkur ederim bizimle paylastigin her sey icin...
Nezihe'cigim senin de kesinlikle hak ettigin kanaatindayim canim...
Sevgilerimle...

14 Mayıs 2010 07:23

Tşk ederım canım...
Yüreğinde benı görmek çok hoşuma gıttı...
sevgıyle...

14 Mayıs 2010 12:05

Rica ederim canim ne demek...
Kesinlikle senin de alman gerekiyordu bence cunku gercekten cok sekersin...
Sevgilerimle

14 Mayıs 2010 12:23

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz