Yüreğimi Korkak Büyütmedim...  

Posted by Tespih Taneleri... in




BASİT Biri Değilim..

Gözlerimi Kanatırcasına Ağladığım Gecelerim de Var,
Kahkahalara Sarılmış Anılarım da..


 Herkes Kadar DERTLİ, Bazılarından FAKİR, Çoğundan ZENGİNİM..
Küfemde Taşıdığım Hayallerim, Söylenecek Şarkılarım, Paylaşılacak
...
Dostluklarım Var.. Bilmeyene Sevmeyi Öğretecek Kadar Büyük Bir KALBİM,
Gidene Beddua Edemeyen DİLİM Var..


 Yüreğimi Korkak Büyütmedim..

 Kaybettiklerim, Dağıttığım Servetimdir!...

 Kırılgan bir çocuğum ben

 Yüreğim cam kırığı

 Bütün duygulardan önce

 Öğrendim ayrılığı

 Saldırgan diyorlar bana

 Oysa kırılganım ben

 Gözyaşlarım mücevher

 Saklıyorum herkesten

 Ürküyorlar gözümdeki ateşten

 Ürküyorlar dilimdeki zehirden

 Ürküyorlar o dur durak bilmeyen

 Gözükara cesaretimden

 Diyorlar: Bir yanı sarp bir uçurum,

 Bir yanı çılgın dağ doruğu.

 Oysa böyle yapmasam ben

 Nasıl korurum içimdeki çocuğu?

 Bir yanım çılgın nar ağacı

 Bir yanım buz sarayı..

This entry was posted on Cuma, Ağustos 03, 2012 at 18:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz