Rüzgar ve Güneş..:))  

Posted by Tespih Taneleri... in



Güneş ve Rüzgar, hangisinin daha güçlü olduğu konusunda tartışırlar.
Ve rüzgar.
"Sana benim daha güçlü olduğumu kanıtlayacağım "der.

"Şuradaki yaşlı adamı görüyor musun hani şu üstünde palto olan. Bahse girerim o paltoyu üstünden senden çok daha çabuk söküp alabilirim."

Bu denemeye razı olan güneş bir bulutun arkasına gizlenir ve rüzgar bir fırtına gücüyle esmeye başlar. Ancak rüzgar şiddetini ne kadar artırırsa yaşlı adam da paltosuna o kadar sarınır. Sonunda rüzgar pes edip durulur ve güneş bulutun arkasından çıkarak yaşlı adama sıcacık gülümser. Bunu gören yaşlı adamın yüzünde bir hoşnutluk ifadesi belirir. Ve paltosunu çıkarır.
İddiayı kazanan güneş rüzgara;

"Dostluk ve Naziklik her zaman haşinlik ve zorbalıktan daha güçlüdür..." der...

Hepimiz biliriz aslinda bu durumu degil mi? Lakin onemli olan hayatimiz da uygulayabilmek... Nedense konusurken, bir sey yaparken yahut bize ters dusen bazi durumlar da genellikle hep hirsimizin, bir anlik gururumuzun etkisiyle hos olamayan tarzda davranabiliyor ya da dusunebiliyoruz malesef.. Irademizi biraz daha kontrol altinda tutmamiz lazim...
Hic bir sey ya da hic kimse icin degil sadece ALLAH RIZASI ICIN...



This entry was posted on Çarşamba, Ağustos 08, 2012 at 01:17 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

by_sükut  

Her hayrın başı olan Bismillah ile,
Az önce bir kardeşime tebliğdeki tarz konusuyla ilgili düşüncelerimi yazdım. sonra buraya geldim. Bir baktım ki yazı paylaştığımla aslında çok ilgili. Rabbim razı olsun. Blogunuzdan müthiş bir mana yükü alıyorum. Bu tarz istikametli blogların artmasını diliyorum. Ben blog hazırlamaya vakti olmayan bir aciz olarak blogunuzu blogum kabul ediyorum :)

Rabbim ebeden razı olsun.
Dualarla.

8 Ağustos 2012 09:15

Allah razı olsun tabi ki burası yalnız benim değil kendinden bir seyler bulan herkesin bloğudur. Düşüncelerinize ayna tutabiliyor isem ne mutlu bana. Saygilarimla

8 Ağustos 2012 11:25

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz