Orucum Bozuldu mu Anne? (Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun)  

Posted by Tespih Taneleri... in



Çocuklukta tutulan oruçların zevki başkadır. Aynı zamanda oruç olduğunu unutup bir şeyler yemenin ardından gelen telaş da bir başkadır...

Çocukluğumda Ramazanla ilgili ilk aklıma gelen ”Allıballı” dır.




Hani çubuğa sarılarak satılan şekerler var ya, işte o…

İlkokula gitmiyordum o zamanlar.

Kardeşimle aldık bir güzel yedik…

Daha sonra oruçlu olduğumuz aklımıza geldi.

“Anne biz Allıbalı yedik orucumuz bozuldu mu?” dedik.

Annem: “Yok çocuklar siz devam edin bir şey olmaz” dedi.

Şimdi benim 10 yaşında bir kızım var.



Adı Betül. Bu sene oruç tutmaya başladı.

Sahura kalkamadığında yarım gün tutuyor.

Geçenlerde yine tam gün oruç tutuyordu.

Akşam vaktine yakın dışarıya oynamaya çıkmıştı.

Baktım daha sonra aşağıdan bana sesleniyor:…

“Anneee gözleme yedim orucum bozuldu mu?”

Yok kızım sen orucuna devam et, bir şey olmaz dedim.

O hassasiyeti göstermesi hoşuma gitti.

Bir de hiç unutamadığım bir şey var ki;…
Allah rahmet eylesin babam her ramazanın bitişine üzülüp ağlardı…
RABBİMİZ BİZLERİ, RAMAZANIN KIYMETİNİ BİLENLERDEN EYLESİN. (Amin)
*alıntı*

Evet kusurlarimizla, acziyetimizle, boynumuz bukuk, hafif mahcup bir eda ile Sehr-i Ramazana veda vakti geldi... Iste yukardaki gibi anilar da kalacak bazi yasananlar... Bakalim seneyi gorebilecek miyiz?
Soylene soylene, sicaklar diye diye, susuzlukmus, efendim halsizlikmis falan filan derken iste bitti.. Hersey gibi bu da gececekti zaten, bosuna konustuk, bosuna korktuk:((
Simdi cok mahzun ve huzunluyuz belki ya da icten ice seviniyoruz bitti sonunda der gibi... insan kendine bile durust degil ki!
Eyy Sehr-i Ramazan sen hakkinla geldin yine gumbur gumbur... Bereketinle, huzurunla herseyinle yine memnun edemedin degil mi?
Eeee bosuna Allahu Teala buyurmamis :
"Insan Rabb'ine bile cok nankordur!" diye..
Kusura bakmayin arkadaslar, ben her Ramazan bitiminde cok huzunlenirim... Hakkini verebildim mi veremedim mi diye kendi kendimi yerim...
Bu da satirlarima yansiyor ister istemez..


Gunlerdir bekledigim yolculuk kesinlesti, yarindan sonra bir hafta kadar buralarda olmayacagim... Bazen insanlarin uzun uzun yollarda dura dura yolculuk etmeye ihtiyaci oluyor... Tefekkurle tebdil-i mekanin verdigi huzur...
Allah herkese nasip etsin insaallah...
Rabb'imin lutfu hatta mucizesi olan seyahatimde aklim burda kalacak..:) Ancak o kadar hasretle bekliyordum ki gitmek durumundayim...
Seneye Ramazan'a tekrar daha ihlasli bir sekilde kavusmak umidi ile...


Allah'a emanet olunuz...

RAMAZAN BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN...


This entry was posted on Cumartesi, Ağustos 18, 2012 at 00:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

maşalahh:)
rabbim kabul buyursun,hayırlı evlat olsunlar inşallahh..:)
hayırlı bayramlar dilerim şimdiden..
muhabbetle..

18 Ağustos 2012 01:40

Allah razı olsun canım cok tesekkur ederım... Sanada hayirli bayramlar olsun insaallah...
Sevgilerimle

18 Ağustos 2012 02:33

Hayırlı bayramlar canımmm,çok selamlar,öpüyorum :)

18 Ağustos 2012 09:49

Teşekkür ederim canım benim sana da hayırlı bayramlar olsun insaallah... Sevgilerimle

18 Ağustos 2012 12:48

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz