Bir Sen Vardi Bir Zamanlar...  

Posted by Tespih Taneleri... in

BIR SEN vardi bir zamanlar
Hayallerimde yasattigim BIR SEN vardi.
Seni tanidigim gunden beri siirlerimde, yazilarimda anlatmaya calistigim BIR SEN...
Yanindayken sonsuz huzur buldugum, goz bebeklerin engin bir deniz gibi
Her baktigimda kaybolacakmisim gibi hissetigim
O gozlerde ayen beyan aski gordugum BIR SEN...
Varliginda heyecanin her turlusunu yakaladigim,
Cesur gibi gorunen ama cekingenligin her hareketinden belli olan BIR SEN...
Urkek ama sevgi dolu o bakislar eriyordum cogu zaman sana fark ettirmeden
Buruk, huzunlu, ama harbi
Ne kadar cok sevdigini anlamak icin gozlerine bakmanin yeterli oldugu BIR SEN...
Konusurken bile sectigin kelimelerde,
Yaptigin espirilerde ki o ahenkte bile bunu rahat rahat yakalayabiliyordum.
Aksi, inatci, huysuz bir kisilige sahip olmama ragmen
Bana karsi her zaman sabirli, bir o kadarda anlayisli BIR SEN...
Cogu zaman cok istedigim halde o gozlere uzun uzun bakmaya cesaret edemedigim
Anlik yakalandigim bakislarinda yok oldugumu hissettigim BIR SEN
Guclu ve dimdik durmaya calisirken karsinda aslinda damla damla eriyordum
Sevdim seni evet delicesine sevdim
Olurcesine sevdim
Yok olmak istercesine sevdim
Herseye ragmen sevdim
Kendi kendime bile itiraf edemezken
Sanki baskasindan bahseder gibi hep seni yazdim gunlugume
Kalemimi konusturuyordum bense sadece susuyordum
Daha aklimdan gecerken acayip bir huzun cokuyordu ustume tarifsiz
Oylesine uzgun, oylesine derinden
Sen olunca mevzu dilim tutuluyordu cunku
Sen ki aklimdan gecenleri bilir gibi, icimi okur gibi, bir denklemi cozer gibi
Cozerdin beni eritirdin icimde ki buzullari
Kesfederdin esas beni, bir tek sen taniyabilmistin beni
Cikariverirdin icimde ki benligimi
Nasil bir insan bu derdim kendi kendime cogu zaman
Kirmadan, incitmeden nasil basariyor bu kadar sevmeyi
Oylesine sasirtirdin beni, hayretler icinde kalirdim
Iste bu dedigimi hatirliyorum, iste bu ASK olsa gerek
Hic bir sey beklemeden, suslu kelimeler olmadan
Sade, nazik, hassas ama delikanli gibi seviyor
Sana oylesine inaniyor ve olesiye guveniyordum artik sinirsiz
Ayrilik kaderiymis bu askin ama hala bu iki yurek birbiri icin atiyor
Anladim ki bir kez daha ASK bu sekil yasanirsa kiymetliymis
Aski degerli yapan sevgiliye kavusamamakmis...
Her sevgilinin aski bir gun biter kavusunca ama yaradanin aski baska...



Husna


This entry was posted on Pazar, Şubat 28, 2010 at 03:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Adsız  

BİR SEN vardı guldumu gözlerinin ici gülen .O gelince bahar gelirdi çiçekler acardi gönlümüzde. BİR SEN vardı öylesine masum öylesine temiz .Bir aslan yelesi altında ürkek bir ceylan sessiz..BİR SEN var yanimizdayken özlediğimiz ..

27 Nisan 2010 13:00

Bu guzel yorum icin tesekkurler ancak boyle hos bir yorumu kimin yazdigini bilmek isterdim.
Sevgilerimle...

27 Nisan 2010 13:19

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz