Yaktin Beni  

Posted by Tespih Taneleri... in



YAKTIN BENI


Ucurumun en uc noktasinda
Dusuncelerimle bogusurken
Gozumun onunden gecen hayalinle
Mucadele halindeyken buldun beni.


Beynimde kopan fitinalardan
Yorgun dusmusken
Sonsuzlugun girdabinda
Bogulmak uzereyken yakaladin beni.


Son nefesimi verdigim anda
Solugum kesilmisken
Bedenim iyice hissizlesmisken gordun beni.


Her yerim uyusmusken
Ayaklarim uzerinde artik duramazken
Ellerinin sicakligiyla irkildim
Ellerinle tuttun beni.


Bulanik gorunurken dunya gozumde
Goz kapaklarim agirlasmis, acamadigim an da
Gozlerinle yakaldin goz bebeklerimi

Bittim artik yokum dedigim lahzada
Sozlerinle kendine hapsettin beni.

Askinla yuregimden yakaladin beni

Askinla yeniden dogmusken
Seninle yeniden yasamaya baslamisken
Yoklugunla yaktin beni...


Husna

This entry was posted on Pazar, Şubat 28, 2010 at 02:45 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz