MERHABA DOSTLAR  

Posted by Tespih Taneleri... in

Merhaba dostlar,



Bu blogu su an Amerikada yasayan kiz kardesimle birlikte hazirlarken biraz tedirgindim dogrusu, ama su an daha rahatim. Gunluk hayatim cok yogun olmasina ragmen bir seyler uretmeyi seviyorum. Yaptigim herseydenki bu yemek dahi olsa kendimden bir seyler katarak kendime ozel hale getirmeye ozen gosteriyorum. Mesela "kalem" benim icin cok onemlidir. Benim icin cok sey ifade eden bir aractir. Allah'u teala'nin yuce kitabinda kaleme ne kadar deger verdigi de acikca kalem suresinde goruluyor. Hem oyle bir deger vermis ki, andolsun diye baslayan ayette kalem uzerine yemin ediyor. Rabbimin bu kadar uzerinde durdugu ve uzerine yemin ettigi kalem benim icinde cok onemlidir. Onun icindir ki huzunlu oldugum zamanlar ve mutlu oldugum zamanlar da her turlu ruh halimde hemen kalemime sarilirim ve yazdikca yazarim. Bu arada muthis bir Fatih Sultan Mehmet ve de Istanbul hayraniyim. Hamdolsun Istanbul'da da yasiyorum. Benim bu blogta en cok ustunde durmak istedigim konudur Istanbul. Cunku Efendimiz(sav) in de ustunde durdugu bir sehirdir. O'nun deger verdigi hersey benim icinde cok degerlidir. Simdilik bu kadar dostlar detaylari zaman icinde paylasiriz insallah...

This entry was posted on Pazartesi, Şubat 22, 2010 at 16:38 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Sevgili Hüsna, nasıl yakıştı bu blog sana bir bilsen... İstanbulu senin kaleminden okumak ayrı bir keyif olacak eminim. Bu arada pasta tarifleride benim için birer hazine gibi. :) Hadi bakalım, ilk yorumun benden, ilk duanda benden olsun. Allah muvaffak etsin canım. Sevgiler...

4 Mart 2010 02:46

Sevgili kızım bloğun çok güzel oldu. Bundan sonra haberlerini buradan alacağız. Seninle gurur duyuyorum.

4 Mart 2010 02:48
Adsız  

hayırlı olsun hüsnacığım takipçilerinden biri ben olucam:))
filiz.

21 Mart 2010 12:37

Tesekkur ederim Filiz'cigim, seni burda gormek benide cok sevindirir.

22 Mart 2010 10:38
Adsız  

Sevgili Husnam
Modern yasam ile nostaljik bir nakış işledin okurken yüreğime..Ruhumu alıp gitti yazıların başka bir zamana ..Ne iyi ettin de bu güzellikleri bizimle paylaştın.Emegine yüreğine saglık..Hem senin hem kardesinin ..

Gül yengen :)

30 Mart 2010 19:05

Tesekkur ederim canim benim, hersey sizinle guzeldir. Sizinle kiymetli...
Seni burda gormek beni ayrica sevindirdi...
Rabbim hakkinda herseyin hayirli olani versin insallah...

30 Mart 2010 21:20

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz