Hayatimda ki noktalama isaretleri..  

Posted by Tespih Taneleri... in





 
Ben bir parantez actim hayatima.
Icine ne yazdim sormayin.
Yazdiklarim benim, yaptiklarim sizindir.
 
Ben bir unlem koydum hayatima.
Neresine diye sormayin.
Sastiklarim benim, kabul ettiklerim sizindir.
 
Ben bir virgul koydum hayatima.
Durdugum yer benim, gittigim yer sizindir.
 
Ben bir tirnak koydum hayatima.
Icindeki benim, disindaki sizindir.
 
Ben bir nokta koysam hayatima.
Olum benim, hayat sizindir.

This entry was posted on Çarşamba, Kasım 07, 2012 at 06:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

oxvamu  

O'nun adı ve selamıyla..
Yazılanlar yorumu aciz bıraktı. Rabbim razı olsun.
Maesselam, Maeddua..

7 Kasım 2012 12:26

Bazen mânâ yüklü cümlelerin arkasına sığınmak istiyor insan. Acziyetimizin damarımıza dokunduğu anlar da iyi geliyor. Hani olur ya defeatle anlatırsınız da bir türlü anlaşılamazsınız. Öyle işte.. Allah'a emanetsiniz...

7 Kasım 2012 22:54

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz