Duâlarınızın Kabûl Olmasını İster misiniz?  

Posted by Tespih Taneleri... in





Kim istemez dularinin kabul olmasini degil mi? Lakin dualarin da bir kabul saati vardir. Mevla hangi duamizi ne zaman kabul eder yine O(cc) bilir. ''isteyin, vereyim.'' diyor bazen istemekten bile aciziz. Bir insana gelecek en buyuk bela icinden dua etme isteginin alinmasiymis. Tabi maneviyatta bu boyle... Allah'im muhafaza etsin, ellerimiz hep duaya, gonullerimizde hep Mevla'ya kitli olsun.
Dua beni her zaman cok rahatlatmistir, sevdiklerime, benden ozellikle dua isteyenlere dua etmek her zaman bana onlar icin cok buyuk bir sey yapiyormusum hissini verir, cunku mu'minin mu'mine duasi Allah'in izni ile kesinlikle makbuldur. Bende kimseden bir sey istemeyi sevmem ama buyuk bir yuzsuzlukle her gordugumden dua isterim... Benim dualarim butun ummet icin insallah sizlerde beni dualariniza ortak ederseniz cok mutlu olurum... Ahiret icin baska dayanagimiz mi var Allah askina ! Tum varligimizla, tum benligimizle sadece samimiyetle, yurekten yapilan dualar..

Cenâb-ı Hak(CC) buyuruyor:

“Hatırlayın ki, siz Rabbinizden yardım istiyordunuz.
O da, ben peşpeşe gelen bin melek ile size yardım edeceğim, diyerek duanızı kabul buyurdu.” (Enfal, 9)


Rasûlullah(SAV) buyurdular:

“Bir mü’minin diğer bir mü’mine gıyâbında yaptığı duâdan daha çabuk kabûl edilen hiçbir duâ yoktur!” (Tirmizî, Birr, 50/1980)


Allâh Rasûlü bir başka hadis-i şeriflerinde şöyle buyurmuştur:

“Bir müslümanın, yanında bulunmayan din kardeşine yapacağı duâ kabûl olunur. Bir kimse din kardeşine hayır duâ ettikçe, yanında bulunan vazîfeli bir melek ona, “Allâh duânı kabûl etsin, aynı şeyleri sana da versin!” diye duâ eder!” (Müslim, Zikir 87, 88; İbn-i Mâce, Menâsik, 5)
Şu hâlde biz, hem müslüman kardeşlerimiz için duâ etmeli, hem de onlardan duâ talebinde bulunmalıyız!

This entry was posted on Pazartesi, Ocak 23, 2012 at 10:20 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Rabbim inşallah hepimizin dualarını kabul etsin...
ben de sizden dua istiyorum,karnımdaki bebeğime şifa diliyorum her an Rabbimden...
ne olur siz de bizi dualarınızda hatırlayın...
o kadar ihtiyacımız var ki Rabbimin Ya Şafi adıyla bizlere şifa vermesine...

23 Ocak 2012 10:40

Güzel bir paylaşım hatırlatman çok iyi oldu benim için...

23 Ocak 2012 10:49

Dün sohbette dinledim duanın kabul olmasıyla ilgili...

İki salavat arası yapılan dua mutlaka kabul olur....

salavat getirmeden yapılan dua sema da asılı kalır.....

23 Ocak 2012 12:03

allah razı olsun ne güzel bi paylaşım bende kanser olan annem için şifa bulması için dua istiyorum dualarda buluşmak dileğiyle.

23 Ocak 2012 18:16
Adsız  

Harika bir paylaşım. Allah razı olsun. Rabbim herkesin dualarını kabul etsin inşAllah...
Allaha emanet olun...

23 Ocak 2012 19:43

Allah hepinizden razı olsun, değerli yorumlariniz ve dualarimiz için çok tesekkur ederim. Sevgilerimle

29 Ocak 2012 23:18

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz