Butun Annelerin Ellerinden Opuyorum ama Anneler Gununu Kutlamiyorum!  

Posted by Tespih Taneleri... in



Nerde bilincli muslumanlar?
Nasil bir zamana geldik? Neden her sey Efendimiz(sav)'den bu kadar uzak?
Simdi gelse ne yapariz ya hu!
Utanmayacak miyiz acaba Kur'an'a ve hadislere bu kadar uzak yasantimizdan?

Islamiyet cok zor geldi, cok kanlar dokuldu, en basta guzeller guzeli, Kainatin Efendisi(sav) ve Ehl-i beyti ne cileler cekti... Hakkini nasil odeyecegiz hic dusundunuz mu? Bize her seyi ogreten O (sav)...
Sahabe efendilerimiz neden hep anam babam sana feda olsun Ya Rasulallah derdi biliyor musunuz?
Cunku O'nun hakki anamizdan babamizdan daha cok...O'nunla ogrendik Allah'i, islami, helalleri, haramlari, cenneti, cehennemi ve daha bir cok seyi...

Annemize, babamiza hatta yakinlarimiza iyilik edip hediyelesmeyi Kur'an bize geldigi gunden beri hep anlatiyor. Lakin biz ona kulaklarimizi tikadik, medyanin istedigi gibi yasamaya ayrica ozen gosterir olduk... Bir de tesvik ediyoruz cocuklari...Cok yazik!

Allah Rasul'u (sav) bir gun tirnaklarini keserken bir sahabe O'nu izliyordu...Tirnaklarindan; once serce parmagini, sonra orta parmagini, basparmagini sonrasinda da yuzuk ve isaret parmagininkileri kestigini gorunce sordu:
''Ya Rasulallah neden sirayla kesmedin de boyle bir sey yaptin?''
Buyurdu Mubarek:
''Ben bir gun bir yahudinin parmagini sirayla kestigini gordum, onlara benzememek icin bu sekilde kesiyorum'' dedi.

http://www.bilgiportal.com/v1/idx/40/2676/Genel-Alan/makale/Anneler-Gnnn-Tarihi.html

Lutfen yukarda ki adresi tiklayin, anneler gununu kutlayarak kime bezediginize dikkat edin...Yok babalar gunu yok sevgilliler gunu yok yilbasi vs. yapmayin Ya Hu!

Allah askina yapmayin...Artik uyanin ve ne olur bilinclenin...Baska zaman yapsaniz, bu gune ozel yaptiklarinizi ne buyuk sevaplar kazanacaksiniz...
Sirf bugun icin  yaparsaniz kutlamalarinizi annelerini sevindireceksiniz belki ama yukardaki hadisi cignemis olacaksiniz ve cocuklariniza ornek oldugunuz icin bir de onlarin gunahini alacaksiniz...

Biz Allah Rasulu'ne benzeyenlerden olalim insallah. Cocuklarimiza daima onu anlatip sevdirelim lutfen...Analarimiz basimizin taci...
Ben butun annelerin ellerinden opuyorum ama anneler gununu kutlamiyorum...Sirf yukardaki hadis-i serife uyarak sevaba girmek icin...
Annlerinizi sevindirmek icin bugunu es gecin her gun sevindirin... Yeter ki su adetleri hayatimizdan cikaralim... Ben Allah icin uyarmak durumundayim nacizane...
Sevgilerimle

This entry was posted on Pazar, Mayıs 08, 2011 at 01:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 yorum

Allah razı olsun kardeşim ...

25 Nisan 2012 14:23

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz