Insaf, Hayret, Utanc, Sitem Ve Dua...  

Posted by Tespih Taneleri... in



Sokaklar nefislerine, benliklerine, zevklerine pür kusur olsalar da kendilerine aşık insancıklarla dolu. Nefislerini o kadar mühimsiyorlar ki çevrelerine sırf bu yüzden son derece körler. Yanı başlarında ölüp gidenler, aç uyuyan köprü altındakiler, düşenler, savrulanlar, yıkılanlar hiç yokmuş gibi rahatça davranabiliyor ve serçe parmaklarına batan dikenle oyalanabiliyorlar. Bunu nasıl becerebildiklerini çözememekle beraber anlamak için çaba sarfetmekten vazgeçeli çok zaman oldu.
Ramazan rahmeti ve esenliğiyle çevremizi kuşatırken mazlumların çığlıkları umarım daha fazla duyulur hale gelir, aç ve susuzlukla denenen kulların kaplerindeki rikkat artıp ulaşabildiklerine elini uzatıp, erişemediklerine de duasını göndermekten çekinmezler ümid ederim. Zulüm altında inleyen başta Suriye ve Arakan'daki kardeşlerimiz olmak üzere dünyadaki tüm dindaşlarımızı dualarımızdan unutmamamızi rica ediyorum...

Zahide Başak

Zahide kardesimize cok teseekkur ediyorum. Boylesi acik, net ve bir kac cumleyle aklimdan gecenleri ozetledigi icin... Cunku o kadar doluyum ki, ben defalarca yazdim ve sildim icimden gecenleri...Sonunu getiremedim, bitiremedim yazimi... Muslumanim deyipte bir mu'min nasil bu kadar vurdum duymaz olabilir? Bu hepimiz icin gecerli..
Efendimiz (sav) bize boyle mi ogretti? Bir tarafimiz agrisa ya da icinden cikamadigimiz bir sikintimiz olsa dua isteriz onumuze gelenden degil mi?
Kardeslerim, peki Allah askina neden duymuyoruz ARAKAN' da diger yerlerde zulum goren, alcakca oldurulen musluman kardeslerimizin sesini?

Bazen diyorum ki kendi kendime iki cocugum var, sorumluluklarim, esim aile hayatim ben ne yapsam, ne yapabilirim ki onlar icin sonra bakiyorum yapabildigim sadece elimden geldigi kadar maddi yardim..(icime sinmeden). Ama mesele yalniz bu degil arkadaslar, analadim ki onlar icin en guzel yardim DUA DUA DUA...

''Mu'minin silahi duasidir'' buyurmus Kainatin Efendisi, Guzeller Guzeli, Basimin Taci...
Sizden benim de ricam Allah rizasi icin ekstra bir sey istemiyorum sadece musluman kardeslerimize bes vakit namazin ardindan dua edelim ama her gun edelim, her vakit namazinda dua edelim, bu bizim onlara karsi hem insani hem dini vazifemizdir...
Onlarin yerinde Allah korusun bizlerde olabilirdik... Olmayacagimiz ne malum degil mi? Dualarimiz ayni zaman da gelecege yaptigimiz en iyi yatirmdir..
Hakkinizi helal edin ben duygularimi cok yogun yasiyorum, bana demiyorum onlara dua edin ne olur gercekten cok zor durumdalar ...
'Ya Rabbi! Senin Kahhar ismine havale ediyorum muslumanlara eziyet ve iskence eden butun zalimleri.. Sen tecelli eyle kahreyle Ya Rabb! Oyle dertlerle dertlendir ki onlari baskalariyla ugrasacak halleri kalmasin.. Dunyanin her yerinde aci cekipte yurekten ALLAH ALLAH diye inleyen kardeslerimizin imdadina acilen yetis Ya Rabb!
Biz tum acziyetimizle Sana yalvariyoruz bu mubarek gun ve geceler hurmetine muslumanlara da Rahman ve Rahim ismi serifinle muamele eyle...
Kuluz, bicareyiz, zavalliyiz, gunahkariz, edepsiziz, Ya Rabb ama Sen kullarina cok aciyasin, affetmek icin bahane ararsin biliriz.. Ne olur Mevlam guc ve kudret sahibi ancak Sensin islam dusmanlarina firsat verme, muslumanlarin boynunu onlarin onunde egdirme... Sen Azizsin dinimizi de muslumanlari da aziz eyle...''amin
Sus yuregim artik, dur kalem yazma yeter ! :((

This entry was posted on Cumartesi, Temmuz 28, 2012 at 14:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

Kalbimiz ağlıyor kalbimiz ama ne çare sadece duamız var
İsteseler çok çok modern, çağdaş, insancıl !!!??? devletler bir sözle neler yaparlar ama orda müslümanlar var
Hani artık sadece bana ne diye yaşayan müslümanlar,ayrık müslümanlan, sadece petrolünü düşünen müslümanlar vs vs neler söylenir ama
Kalp yaşımızı duamıza çevirelim

28 Temmuz 2012 17:30

Çok güzel tercüman olmuşsunuz kalbimden geçenlere ufak tefek yardımlarla olucak işdegil aslında müslümanlar olarak gerçekten allahtan istiyerek candan dua etsek Rabbimde bize yardım eder umarım ettigimiz dualar kabul olur yada raabim duası mübarek kişilerin yüzü suyu hürmetine kabul eder ve biter tez vakitte bu zulüm...

29 Temmuz 2012 01:54

Allah razi olsun canlar degerli yorumlariniz icin.. Dualar da bulusalim insallah.. Sevgiler

29 Temmuz 2012 17:20

Zaten hiçbir zaman dualarımızın gücünü küçümsemeyelim

30 Temmuz 2012 00:57

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz