SEVDİKLERİMDEN...  

Posted by Tespih Taneleri... in , ,




Cemâat tek tük camiye girmekte…

Vâiz kürsüde... Girenlerin arasında... O... Hızır Aleyhisselâm...

Hızır’da onlardan biri gibi gidiyor bir köşeye oturuyor.

Kürsüde vâiz sohbete başlıyor...

Hızır'ın yanına bir adam gelip oturuyor. Cami yavaş yavaş dolmakta...

Adam, bir müddet sonra uyuklar bir vaziyette sallanıyor, ha uyudu ha uyuyacak.

Hızır adamı dürtüklüyor:

- Uyuyacaksın!

Adam:

- Uyumam, beni rahat bırak!

Hızır ses etmez, ancak ezan okundu okunacak, adam ha uyudu ha uyuyacak, bir daha dürtükleyerek:

- Uyuyacaksın dedim.

Adam:

- Ben de sana “Uyumam, beni rahat bırak!” dedim. Rahat bırak beni. Rahat bırak yoksa, Hızır olduğunu söylerim. Buradan çıkamazsın, bu kalabalık sakalında bir tel bırakmaz...

Hızır susar, gözlerine kapar, boynunu büker, Allah'a yönelir:

- Ya Rabbim! Bu nasıl iştir? Bu kulun benim kim olduğumu bildi. Bu nasıl iştir ki, bendeki listede bunun ismi yok?

Cevap gelir:

- Sana verilen listede “beni sevenlerin” isimleri var. O ise “benim sevdiklerimden!”

This entry was posted on Cuma, Nisan 20, 2012 at 11:03 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

UZUN ZAMANDAN BERİ YAZAMADIM HERHANGİ BİR YORUM AMA BUNA DAYANAMADIM..ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BU GÜZEL KISSAYI PAYLAŞTIĞIN İÇİN...İÇİM BİR TUHAF OLDU..ÇOK DUYGULANDIM...O'NUN SEVDİKLERİNDEN OLABİLMEK DİLEĞİ VE DUASIYLA..HAYIRLI CUMALAR...
NOT: BEN DAHA ÖNCEKİ "AZUMUTFAK" ŞİMDİKİ "LEZZETCAFE"... BENDE BEKLERİM..:)

20 Nisan 2012 16:45

Allah razi olsun cok tesekkur ederim yorumun Icin... Bilsayarim bozuldu kucuk bir tlf la isimi hallediyorum, yoksa blog arkadaslarimi cok ozledim . Sevgilerimle

21 Nisan 2012 06:34

Tekrar okumak güzeldi ... sevdiklerinden olmamız dileğiyle ..
selametle kalın....

25 Nisan 2012 14:17

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz