Kadir Geceniz Mubarek Olsun!  

Posted by Tespih Taneleri... in




... O'nun Zât'ından (ve rızâsına uygun olandan) başka her şey yok olacaktır. Hüküm O'nundur ve hepiniz
O'nun huzuruna götürüleceksiniz. [Kasas:88]

Gören candır yine canan yüzünü

Temaşa kendi eder yine kendi özünü

Gören ve görünen oldur hakikât

İşiten, söyleyen oldur sözünü

Zaman zaman içindeydi, ben zamânın içinde, yerin göğün bilmediği devrân benim içimde… Gönül gönül içindeydi, ben gönülün içinde. İns ü cinnin bilmediği hicran benim içimde...

Gamlara, kederlere batmayayım, yine sevgilinin bulunduğu yere gideyim. O cennete, o gül bahçesine, o yeşilliğe varayım. Zamanımızın, yaprak döken, ayrılık sonbaharına doydum, bıktım, usandım. Bir sonsuz gül bahçesine, o solmayan zevalsiz bağa gideyim. Balık, suya kanmaz, ben ne yapayım? Ben su gibi secdeler ederek ırmağa doğru gidiyorum. Aşkın gamı, önünde sonunda beni çeke çeke götürecek. İyisi mi, ben şimdi kendiliğimden gideyim. Padişahların padişahlığı bile aşk eseri, aşkın bir lütfu. Aşkın peşinde koşmayayım da hangi işin peşinde koşayım? [Hz. Pir Mevlana]

Şems-i Tebrizî bunu bilir

Ahad kalmaz fenâ bulur

Bu âlem külli mahvolur

Hemân bâki kalır Allah

Megû ashâb-ı dil reftend u şehr-i ışk şod hâlî

Cihan pür Şems-i Tebrizî mürîdî kû çü Mevlânâ

Gönül ehli gitti de aşk şehri boş kaldı deme

Cihan Şems-i Tebrizî ile dolu, Mevlânâ gibi mürid nerde?

Ağzımızdaki dil, gönül kapısının halkasıdır; hep konuşup durarak neden kapı halkası olup kalıyorsun? Sus, konuşma; cana kavuşmak için kapıyı kır da içeri gir! Mademki biz benlikten, senlikten kurtulunca hep bir oluyoruz. Yeter sus! Sen bu sözleri kime söylüyorsun? Bir olmak; kesretten kurtulup vahdete gelmek, tevhide ulaşmaktır. Bu dünyadan ne bekliyorsun? Eğer sen bizden isen, gönlünü bize bağlayanlardan isen aşk meyhanesinin köşesine gel!

Ya ilahi geçmekte olan dem, Cuma gunu, Kadir gecesi, Şehrullah-ı muazzam, ömrü aziz hürmetine halifetullah olduğumuzu idrakle noksan sıfatlardan münezzeh, kemal sıfatlarla muttasıf, ahlakı hamide olan Habibullah Efendimizin yüce ahlâk ve rûhâniyetinden kalblerimize hisseler nasîb eyle! Kulluğumuzu ve haddimizi bilip vazîfe ve mes'ûliyetlerimizi kemâl-i edep üzre, aşk û şevk ile îfâ edebilmemizi müyesser eyle! amin

Kadir geceniz mubarek olsun, dualar da bulusmak umidi ile...

This entry was posted on Cuma, Ağustos 26, 2011 at 12:49 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

teşekkürler size de hayırlı kandiller

26 Ağustos 2011 14:04

Sevgi ve dua ile..

26 Ağustos 2011 21:18
Adsız  

Hayırlı bayramlar olsun.İnşallah, Kadir gecemizde RAbbim bizimle birlikteydi.

Sevgiler.

28 Ağustos 2011 09:33

hayirli bayramlar canim...

29 Ağustos 2011 23:12

Hayirli bayramlar olsun arkadasima...hayirlara wesile olsun insallah...

30 Ağustos 2011 00:18

Tesekkur ederim canlar degerli yorumlariniz icin, herkese hayirli bayramlar olsun insallah Sevgilerimle

30 Ağustos 2011 09:32

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz