CICI COCUKLAR SERISI ICIN KITAP CEKILISI BASLIYOR!  

Posted by Tespih Taneleri... in


Merhaba Arkadaslar, ne zamandan beridir sizlere bu kitaplardan bahsetmek istiyordum. Nasip buguneymis. Cogunuz sayfami ziyaret ettiginiz de "Cocuklar Icin Tavsiye Kitaplar" basligi altinda gordunuz bu seriyi. Biz aldik okuduk ve cok begendik. Kitaplarin yazari inciminci.com'dan tanidigimiz Nezihe Ak Inci. Kendisi burada kitaplarin cikis surecini ve konusunu cok guzel ozletlemis ama ben de dusuncelerimi yazmak istedim. 

Ben okul oncesinde din egitimine onem veren bir anneyim. Bu konu da yayinlanmis kitaplari ozellikle takip eder ve cocuklarimin istifadesi icin alirim. Cok sukur ki bu konularla ilgili yeterli olmasada eskiye oranla daha cok kitaba rastalayabiliyoruz. Ama bu seri de ozellikle hosuma giden bazi noktalar var. Oncelikle yazarin insanin icini oksayan ve akip giden cok hos bir uslubu var. Hikayeleri cocuklara okurken hic zorlanmadim. Resimler de civil civil... 

Hikayelerin konusu  peygamber efendimizin sunnetleri... Yemek yerken ve su icerkenki sunnetlerden tutunda konusmaya ve misafirlige kadar bir cok konu var. Cocuklar bu sunnetleri kuru bir anlatimla degil, drama, oyun ve benzetmeler gibi farkli ogretim teknikleri ile ogreniyorlar. En cokta bu yani hosumuza gitti. Cocuklarim sikilmadan dinlediler her hikayeyi. Kitap sonlarinda sorularla ogrendiklerini de pekistirmis olduk. Etkinlik kitabi da en cok oglumun isine yaradi. :)


Ben artik gittigim her cocuklu eve imkanim el verdigince hediye olarak bu setten goturuyorum. Blogumu takip eden siz dostlarima da bu kitaplardan armagan etmek istiyorum. Kazananlari cekilis yolu ile belirleyecegim. Cekilise katilmak icin yapacaginiz tek sey bu yazinin altina yorum birakmak. (isim ve size ulaşabileceğim bir mail adresi ile)

Bu cekilisi blogunda veya facebook gibi uye oldugu sosyal paylasim sitelerinde paylasan arkadaslar olursa ve bunu yaptiklarini yorumlarinda belirtirlerse, bu arkadaslarin isimleri cekiliste iki defa yazilacak. :)

Bu arada 3 set hediye edecegim. Bu da 3 kazanan demek!  Cuma günü çekiliş sonuçlarını yayınlayacağım.

Hadi bakalım hayırlı olsun. :))

Not: Kargo ucreti tarafimdan karsilanacaktir.

This entry was posted on Cumartesi, Haziran 04, 2011 at 08:50 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

67 yorum

ne güzel düşünmüşsünüz,benim kuzucuğum daha bir buçuk yaşında ama çok seviyor kitaplarını...bu da beni nasıl mutlu ediyor anlatamam :)

4 Haziran 2011 09:53

MERHABA BEN DE ÇOCUKLARIM İÇİN BU HEDİYEYE TALİBİM HAYIRLI GÜNLER.

eminegol58@yahoo.com.tr

4 Haziran 2011 10:14

nezihe hanım çok güzel bir işe imza atmış..bende ikizlerim için istiyorum..umarım kazanırım adım elçin sabah ve e mailim elcnsbh@hotmail.com..

4 Haziran 2011 13:17

selam ben ikizlerim için çok isterim bu harika kitapları...adım elçin sabah e mailim elcnsbh@hotmail.com bu arada blogumda da ve face hesabımdada duyurdum:) işte linkler..blogumunki :http://mydepo.blogspot.com/2011/06/tespih-tanelerinden-cekilis.html..buda face profilim :https://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=625643840

4 Haziran 2011 13:26
Adsız  

çocuklarımız dini eğitimi için ebeveynlerin yararlanacağı faydalı güzel bir çalışma..ve sizinde böylesi faideli bir çalışmayı hediye etme inceliği göstermiş olmanızda takdire şâyan doğrusu..zehra çakmak nar_i__beyza@hotmail.com (ayrıca face sayfamdada paylaştım:))

4 Haziran 2011 14:33

selam,çok güzel bir hediye .blogumdada paylaştım.
http://hediyelerblogu.blogspot.com/2011/06/tesbih-tanesinden-kitap-serisi.html
inş.kazananlar arasında olurum
kadriye yorulmaz

4 Haziran 2011 14:45

Merhaba,benim de cici bir oğlum var,kazansam ne sevinir..
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001946965665 paylaştım..
Bana da beklerim..

4 Haziran 2011 15:39

canım ONCELIKLE BOYLE HAYIRLI VE GUZEL BIR KAMPAnyayı BIZLERLE PAYLASTIGIN ICIN COK TESEKKUR EDERIM.YORUMU HEMEN BEN YAZMAK ISTEDIM..KIZIM 8 YASINDA VE TAM KITAP DELİSİ DİYEBILIRIM...BAYLIYOR KITABA...EGER SANSLI OLURDA KAZANIRSAM ONA EN BUYUK HEDIYEYI KAZANMIS OLUCAM..CUNKU KUCUKLUGUNDEN BERI BEBK VS. OYNAMAYAN BIR COCUK...OKUMAK EĞİTİM ŞART! SİZE TESEKKURLER...

4 Haziran 2011 15:53

BUARADA ADIM BANU DURUR. MAILIM:altan72altan@hotmail.com canım...facebooktada senı ızlıyorum bloğundada....kampanyayıda paylastım:http://www.facebook.com/CaldionParfum?ref=ts#!/profile.php?id=100000324075295 inşallah bu değerli hediyeyi ben kazanırım....

4 Haziran 2011 15:56

ben bir anaokulu öğretmeniyim. sınıfımda bu setten olmasını isterim çok güzel bir düşünce bu. çiğdem t cigdemmavi@gmail.com

4 Haziran 2011 17:38
Adsız  

mrb bnm adım ceren bende sizin çekilişinize katılmak istiyorum mail adresim: sindy_-_ceren@hotmail.com

4 Haziran 2011 17:39

kader duman kahu_48@hotmail.com

4 Haziran 2011 17:45

Merhaba, Yeni Şafak gazetesinde tanıtım yazısını okumuştum. O zamandan beridir aklım bu kitaplar. En son Zaman gazetesinin kitap ekin de çıktı. Tam almaya niyetlenmişken bu hediye çekilişi ne güzel bir tevafuk oldu benim için bilemezsiniz. Adım Süreyya ve kesinlikle bu çekilişe katılmak istiyorummmm! sureyyasultan@gmail.com

4 Haziran 2011 17:48
Adsız  

Kubra Sonkaya/ ks.egitimci@hotmail.com

4 Haziran 2011 18:00
Adsız  

eda hanım taşdemir \ hanimeda@hotmail.com

4 Haziran 2011 18:05
Adsız  

Meraba:) Bende çocuk gelişim okuyorum kitaplar çocuklar için dogru mesajlar ıceriyosa ve hayal gucunun gelısmesınde çok yardımcı mınık yıgenım ıcın ben de ıstıyorum :)))

email:angelus_beren@hotmail.com

Şimdiden tesekkurler :)

4 Haziran 2011 18:07
Adsız  

merhabalar:)) ben dumlupınar üniversitesi çocukoloji kulubu üyesiyim kulup olarak köy okullarında ki kardeşlerimiz okullarını onarıyor ve onlara hediyeler gönderiyoruz.bu güzel kitapalrdan onlara hediye etmek isteriz :)) şimdiden teşekküler

brc.90033@hotmail.com burcu balık

4 Haziran 2011 18:27
Adsız  

Çocuklu evlere giderken hediye götürme fikri harika .... Nezihe hanımı da bu set için ayrıca kutluyorum. Zeynep K Mercan zeynep_mavi85@hotmail.com

4 Haziran 2011 18:29

Kitap fikri harika..
Facebook hesabımda duyurdum,akşama blogumdada duyurum....adım ilal,ilal sezin@gmail.com..
Linkler

https://www.facebook.com/home.php#!/ilalsezin

İalveperisi.blogspot.com dada akşama yayınlarım..Sevgiler.Herkese bol şans

4 Haziran 2011 18:48
Adsız  

merhaba kampanyayı bende sayfamda yayınladım.https://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000683920436
pınar pinar-im44@hotmail.com

4 Haziran 2011 19:22
sümeyya  

böyle güzel şeylerin daima devam etmesi ümidiyle...
only_sumos@hotmail.com

4 Haziran 2011 19:28
Adsız  

iyi günler ben ş.urfa/viranşehir germen köyünde anasınıfı öğretmeni olarak çalışıyorum. Burdaki çocuklar için gerek çevreden gerek kendimden yardım topluyorum. Kaynağınızın onlara çok faydalı olacağını düşünüyorum. Umarım bu talebimizi gözardı etmezsiniz. Şimdiden teşekkürler.
mail:fatmayilmaz27@hotmail.com
tlf:0506 357 2115

4 Haziran 2011 20:11

lemankul@mynet.com bilginize ve ilginize teşekkürler çok ince bir düşünce bence benimde kızlarım var onların şansına katılmak istedim facebook adresimdede yayınlayacağım bloğumdada:)) şansları katladık kısmet bakalım.. bende şehirde oturmadığım için çok ilgimi çekti kitaplarınız kaldığım köyden bu tarz kitaplara ulaşmak zor oluyor..

4 Haziran 2011 22:08
Adsız  

merhabalar..bende okuöncesi öğretmeniyim..Çocuklara dinimizi anlatmakta Nezihe hocamızında kitabının bizlere faydalı olacağını düşündüğüm için bende katılmak istiyorum. Meryem Merve Uçak / pembeoto@hotmail.com

4 Haziran 2011 22:49
Adsız  

Merhaba benim de kitabı inceleme fırsatım oldu çok begendim. Evde 2 çocuk, okulda 15 çocugum var.Herkes gibi bende istiyorum.
meleksu-75@hotmail.com

4 Haziran 2011 23:05
Adsız  

Bende inik öğrenclerim için istiyorum bu cici kitapları..
sayfamda yayınladım bu arada
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1252030175
Hatice Küçük
yavuzselim_2002@hotmail.com

4 Haziran 2011 23:33
Adsız  

arifearslan@hotmail.com şimdiden eşekkürler

5 Haziran 2011 00:59

selcen_cakar@hotmail.com

bloğumda yayınlıyorum
acemianneselcen.blogspot.com

5 Haziran 2011 11:09

Cokk iyi yaa inşallah bizim olur kujumlaaa. 
Paylaşımda https://twitter.com/ilknur80/status/77328398527111168
CICI COCUKLAR SERISI ICIN KITAP CEKILISI BASLIYOR! http://tespihtaneleri.blogspot.com/2011/06/cici-cocuklar-serisi-icin-kitap.html
ilknurbalatkan@yahoo.com

5 Haziran 2011 14:07

Cokk iyi yaa inşallah bizim olur kujumlaaa. 
Paylaşımda https://twitter.com/ilknur80/status/77328398527111168
CICI COCUKLAR SERISI ICIN KITAP CEKILISI BASLIYOR! http://tespihtaneleri.blogspot.com/2011/06/cici-cocuklar-serisi-icin-kitap.html

5 Haziran 2011 14:09
Adsız  

bende miniklerim için istiyorum.. nzfr38@hotmail.com
Nazifer Reyhan

5 Haziran 2011 14:12
Adsız  

çekilişi facebook hesabımda paylaşıyorum.
Nazifer Reyhan
nzfr38@hotmail.com

5 Haziran 2011 14:13
Adsız  

merhaba ben anasınıfı öğretmeniyim öğrencilerim ve doğacak bebeğim için bu kitabı istiyorum
meliii-55@hotmail.com

5 Haziran 2011 16:24
Adsız  

bu kitapları duymuştum ancak almaya fırsat olmamıştı içeriğini merak ediyorum .. senay aksu vuslatsenay@hotmail.com

5 Haziran 2011 17:06

Allah razı olsun çok güzel düşünmüşsünüz. bende anaokulu öğretmeniyim miniklerimin hoşuna gidecek türde eserler bende talibim bu kitaplara aysezeynepisik@hotmail.com

5 Haziran 2011 17:57
zeynep  

çekilişi bende facebook hesabımda paylaştım aysezeynepisik@hotmail.com

5 Haziran 2011 18:03

merhaba, bu kitapları uzun zamandır merak ediyordum. hayırlısı bakalım..

5 Haziran 2011 18:49

Bu kadar olur!Ben de bugün oğluma Peygamberimizi anlatan bir kitap bulmak için kitapçı kitapçı dolaşmış,6 yaşa uygun bir şey bulamamıştım.Hediyenin bana çıkıp çıkmaması önemli değil,aradığım kitapları buldum ya,çok sevindim,teşekkürler :)
özlem

5 Haziran 2011 20:50
Adsız  

vuslat
selamm
bende anaokulu öğretmeniyim sınıfımda kullanmayı düşündüğüm bir set
vuslatturkoglu@ttmail.com

5 Haziran 2011 21:10
Adsız  

hediyelerin ennn en güzelini bende istiyorum...facebook hesabımdan duyurdum.Meryem meri_yem@hotmail.com

5 Haziran 2011 23:08
Adsız  

feray-büşra
harika bir paylaşım olmuş fecebookta yayınladım bile inciminciye bayılıyorum
sevgiler
yalnız eşimin facende yayınladım
sevgiler
mail: bafe1980@mynet.com

5 Haziran 2011 23:42
Adsız  

inşallah bize çıkar :) tugb_a_rif@hotmail.com

6 Haziran 2011 00:50

Çok güzel bir hediye, biz de isteriz...

Şeyma

6 Haziran 2011 09:25

bende 5 yaşındaki kızım adına katılmak istiyorum yaz tatilini boş geçirmesin

meryem üstün

6 Haziran 2011 13:41
eda  

slm hayırlı olsun.bende anasınıfı öğretmeniyim busetten sınıfımda olmasını çok isterim.:) ozkaneda74@hotmail.com

6 Haziran 2011 15:01
Sıdıka Taner  

Selamun aleyküm
Ben Sultanbeyli'den Sıdıka
küçük bir anasınıfımız var, kısıtlı imkanlarla yürüttüğümüz bu hayır işinde bir de çocuk kitaplığı oluşturmaya çalışıyoruz. bu cici seti de raflarımızda görmek bizi çok mutlu eder. sidika.taner@hotmail.com

7 Haziran 2011 00:55
Adsız  

Cevriye/cevriyegul@hotmail.com

7 Haziran 2011 11:45
Adsız  

buket / buketkaygalak@hotmail.com

7 Haziran 2011 11:46
Adsız  

Nuray Yildiz elekci_@hotmail.com

7 Haziran 2011 11:56
Adsız  

Bu sete bende 2,5 yaşındaki oğlum için sahip olmak isterim. Facebook profilimde de paylaştım http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=704021143
eyenici@hotmail.com

7 Haziran 2011 21:39
Adsız  

Merhaba,oğlumuz daha küçük ama ona şimdiden güzel kitaplar almayı düşünüyordum.Hediyeniz olan bu set oğlumuzun ilk kitapları olabilir.Teşekkürler...
kardelen_35900@hotmail.com

7 Haziran 2011 23:22
hasan  

Selamun aleyküm.
Öğrencilerimiz için çekilişe katılıyorum inşallah çıkar. face book safmda da paylaştım.
hasan.taner@hotmail.com
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=715612178

8 Haziran 2011 00:34
nedim  

ablamın ricası üzerine çekili katılıyorum adım nedim.

m.nedimakgul@hotmail.com
facebook tada yayınlıyorum
http://www.facebook.com/home.php#!/m.nedimakgul

8 Haziran 2011 00:42
Merve Başalp  

Ben de oğlum için katılıyorum :)
md_1207@hotmail.com
Merve Başalp

8 Haziran 2011 08:15

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002007234077

face de duyurdum herkese bol san diliyorum

ratatoulem@gmail.com

8 Haziran 2011 10:15
Adsız  

çok güzel kitaplara benziyor oğullarım ve önümüzdeki yıldaki öğrencilerim için istiyorum umarım çıkar.
facebook ta yayınladım.
emine5177@hotmail.com
http://www.facebook.com/profile.php?id=1497107429

8 Haziran 2011 15:09
Adsız  

torunlarım için katılıyorum teşekkürler mehmet çakmak botandersev@hotmail.com

8 Haziran 2011 16:00

çok güzel bir hediye. ben de katılmak istiyorum. haydi hayırlısı. yemyesildeniz.blogspot.com -
ebruy34@gmail.com

9 Haziran 2011 11:57

Bende torunlarım için katılayım bu güzel etkinliğe ,sevgiler.

9 Haziran 2011 12:19
derya alakır  

mrb sayfanızla yeni tanıştım yazılarınız paylaşamılarınız çok güzel ve okadar sıcak ki..zamanın oldukça takip etmeye çalışıyorum allah razı olsun sizlerden..buarada rabbim daha bana anne olmayı nasip etmedi umarım inş.birgün ogüzel duyguyu tadabilirm..küçük bir yiğenim var kitap okumayı daha doğrusu kitaba bakarak hikayeler uydurmayı resimlerden masallar yaratmayı çok seviyor hadi bakalım onun şansına olsun hayırlısı olsun :) rabbim yardımcınız olsun selamlar sevgilerr..

9 Haziran 2011 13:46
Adsız  

minik kızıma cici hediyeler:)şimdiden teşekkürler fatma çakmak fatmanurcakmak@hotmail.com

9 Haziran 2011 22:07
neslihan  

başarılarınızın vede bu güzel etkinliklerin devamını herzaman getirmeniz dileğiile;-))neslihaan_mey@hotmail.com şimdiden teşekkürler

9 Ekim 2011 19:00
Adsız  

kitaplar hakikaten çok hoş,içeriği resimlemesi olsun ve renk tonları çok iyi düşünülmüş.bir öğrenci olarak bunlardan hoşlandım.umarım bana da nasip olur.her ne olursa olsun emeğinize sağlık çok teşekkürler:) mlk_erer@hotmail.com

12 Kasım 2011 18:26
melek erer  

kitaplar resimleme olarak renk olarak çok hoş görünüyorlar.bir öğrenci olarak ilgimi çekti.yararlanıcağımı düşünüyorum.umarım bana da nasip olur:) emeğinize sağlık.şimdide çok teşekkürler Allaha emanet olun... mlk_erer@hotmail.com

12 Kasım 2011 18:30
kübra ciftci  

başarılarınızın vede bu güzel etkinliklerin devamını herzaman getirmeniz dileğiile;-))

27 Aralık 2011 21:15

Kardeşim için güzel bir kitap:)
zynpuyr@ymail.com

9 Şubat 2012 16:24
Zeynep  

Kardeşim için istiyorum:)

9 Şubat 2012 19:40

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz