CİCİ ÇOCUKLAR SERİSİ ÇEKİLİŞ SONUÇLARI !  

Posted by Tespih Taneleri... in


Cekilis listesini titizlikle hazirladim ve besmele ile cektim. Cok heycanlandigimi itiraf etmeliyim. Hediye almak kadar vermekte cok guzel bir duygu... :) Ve iste "Cici Cocuklar Serisini" kazanan arkadaslarimin isimleri:


  1. Derya Alakir 
  2. Emine Hanim (emine5177)
  3. Selcen (Hayatimizin yeni rengi)

Katilan butun arkadaslarima hem katilimlari hem de guzel sozleri icin tesekkur ediyor, kazanan arkadaslarima da bu hediyelerin faydali olmasini diliyorum. Bu hafta icinde kendileri ile irtibata gecip adreslerini isteyecegim ve gerekli bilgileri alir almaz kitaplari kargo edecegim.

Bu arada Derya Alakir Hanimefendi mail adresinizi yazmayi unutmussunuz. tesbihtanelerim@gmail.com adresinden bana e mail atmanizi rica edecegim. Aksi taktirde size ulasmam mumkun degil... 

Hayirli cumalar dostlar... :)

This entry was posted on Cuma, Haziran 10, 2011 at 06:01 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Adsız  

hayırlı cumalar..ben derya alakır.. çekiliş sonuçlarını öğrendim hotmail adresimi yazmayı unutmuşum hakkınızı helal edin,yiğenim adına çok sevindim :)) allah razı olsun..başarılarınızın devamını diliyorum rabbim yar ve yardımcınız olsun..buarada hotmail hesabımdan mail attım size..tekrar çok tşk :)

10 Haziran 2011 09:12

Yaptığınız çok güzel ve örnek bir savranış. Bu vesile ile bir konuya değinmek istiyorum. Toplumda ahlak ve kişiliği bozuk bir çok erkek var. Sonuçta bu erkekleri yetiştirenler de bayanlar(anneler).Toplumdaki kadınlarımızın kendilerini eğitip dizileri izleyerek zaman kaybetmesi yerine bu tür uğraş ve katkılarda bulunsalar toplum olarak müthiş bir pozitif evrim geçiririz. Önemli olan çok okunmak değil faydalı mesajlar vermek.Lütfen sizin aracılığınız ile tüm bayanlara seslenmek istiyorum,toplumumuzu düzeltmek siz bayanların elinde.Biz erkekler annelerden ne terbiye alırsak onu uyguluyoruz.Size başarılar

10 Haziran 2011 10:28

kazananları tebrık ederım keske bnde kazansaydım..kızıma cok faydalı olacaktı bu kıtap emınım:(

10 Haziran 2011 15:39

hayırlı cumalar,kazananları tebrik ederim.kazanmayı isterdim.ama hayırlısı.

10 Haziran 2011 15:42

AA HABERIM OLMADI ..AMA OLSUN BENDE GIDER ALIRIM:)COK FAYDALI KITAPLARA BENZIYOR...SEVGILER..HAYIRLI CUMALAR

10 Haziran 2011 18:18

Derya Hanim mailinizi aldim. Hayirli olsun simdiden. :)

Can Istanbullu yazdiklariniza can-i gonulden katiliyorum! Tesekkur ederim dusuncelerinizi paylastiginiz icin.

Banu, Ugurbocegi ve Marifet ellerimizde, keske imkanim olsa da her birinize gonderebilsem... :( Kitaplar dunyanin en guzel seyleri...

11 Haziran 2011 16:30

o kadar sevindim ki anlatamaammm, kızım 1.5 yaşında kitaplara çok düşkün bu şekilde sünnetleri öğrenebileceği cici kitaplara sahip olmak süper olacak çok sevindim çoook
Teşekkürler.
Bu arada size mail attım, almışsınızdır umarım

13 Haziran 2011 12:04

Evet aldim. Insallah yarin kargo edecegim. :) Hayirli olsun!

13 Haziran 2011 20:07

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz