Cuma'nin kiymetini bilenlere !  

Posted by Tespih Taneleri... in



Biz ne biliriz ki Cuma nedir?

Cuma'yi kilarken sahabe-i Kiramin sevincten gozleri dolardi...

Ve korkudan tir tir titrerlerdi...

Ama bu oyle bir korkuydu ki tarifsiz

Bir daha ki Cuma'da olamamanin korkusu !

Olumun degil bir daha Cuma'yi yasayamamanin korkusu,

Cuma namazina gelememenin korkusu idi...

Biz ne biliriz ki Cuma gunleri cami onlerinde meleklerin bekledigini...

Ve Cuma'ya gelenlerin isimlerini gumus kalemlerle defterlere yazildigini...

Cumlemizin bu mujde ile mujdelenmesi umidi ile...

Cumaniz mubarek olsun...


Telefonuma  bugun gelen ve benimde gozlerimin dolmasina sebeb olan bu mesaji sizinle paylasmak istedim... Dualariniz da beni de unutmayin..:))

This entry was posted on Cuma, Eylül 16, 2011 at 16:08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

canım sende bizi dualarında unutma emi,,,hayırlı cumaların olsun,çok güzelmiş mesajın ve çokta doğru,cuma günü mü'minlerin bayramıdır diye güzel bir hadis-i şerif varken biz bugünün kıymetini gerçekten bilmiyoruz,bilemiyoruz,layıkıyla yaşayamıyoruz....
selamlar canım,teşekkürler :)

16 Eylül 2011 16:40

Insallah bende unutmuyorum tabi ki..:)) Kesinlikle sana katiliyorum...Rabb'im cumlemize islam suuru nasip etsin diyelim...
Degerli yorumun icin tesekkur ederim canim...
Allah'a emanet ol sevgilerimle

16 Eylül 2011 16:46

O günlerde yasamak isterdim belki bu kadar günaha batmazdik... Sizinde cumaniz mübarek olsun..

17 Eylül 2011 01:34

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz