Siz Nasil Bir Kapinin Onundesiniz?  

Posted by Tespih Taneleri... in



Kapalı kapılar var hayatımızda..



Nicedir açmadığımız, bilerek kapattığımız, üstüne kör bir kilit vurduğumuz kapılar..


Bazen açmaya korktuğumuz, bazen ardındakilerle yüzleşmekten çekindiğimiz kapılar..


Eski bir dostluk bazen, eskiden yapıp ettiklerimiz bazen..


Eski “biz”, eskimeyen izlerimiz..


Kapıların ardında kalan..Hayatımızdan uzak durmasını istediklerimiz.


Cesaretimizdir bu bazen, bazen yenilgimiz..Bazen hayretimiz, bazen isteklerimiz.


Ne çok kapıyı kapattık dostlar, ne çok kapı kapandı yüzümüze.


Nasıl kapılar açıldı, kapattıklarımızın yerine?...


Masumiyeti, insafı kapatan insanlar gördüm, üzerlerine kör bir kilit taktıklarını..Anahtarlarını da dipsiz kuyuya attıklarını..


Nice erdemin üzerine kapatılan kapıların yerine, ardına kadar zevk-ü sefanın ışıltılı kapılarının açıldığına şahit oldu bu yeryüzü..


Kendisini sevenlerin üzerine kapılar çarptı yeryüzünde kimileri..

Kimileri kendini gelip geçici “dünya”ya kapattı..


Dünya, sadece kendisi için yaşayanlara en büyük kapalı kapı oldu.

Kapattık bazı kapıları dostlar…kör bir kilit vurduk üzerlerine..


Şimdi açılırlar mı yeniden, en tılsımlı sözleri söylesek?..


Yahut yeni kapılar açsak, kaybettiklerimizin peşine düşsek..


Kör kilitli kapıları açmak gerek dostlar..Biraz cesaret gerek belki...

Gerçeklerle yüzleşmeye cesaret, gerçekleri kabullenmeye cesaret...

Ve gayret ve gayret…


Sevgiyle çaldığınız tüm kapıların ardına dek açılması dileğiyle…

-Alinti-

This entry was posted on Salı, Mart 05, 2013 at 06:33 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

"Ne çok kapıyı kapattık dostlar, ne çok kapı kapandı yüzümüze.


Nasıl kapılar açıldı, kapattıklarımızın yerine?..."

Bu satırlar hem içimi sızlattı hem tebessüm ettirdi

Yüzüme kapanan kapıları hatırladım içim sızladı, kapanan kapıların yerine açılan kapıların güzelliğini gördüm şükrettim...

Selamlar..

22 Eylül 2010 08:32

harika bi yazıydı canım yüreğine sağlık yazarında kelemine sağlık canım benim bazen istesekte o kapıları acamıyoruz acılsada eskisi gibi olmuyo.ALLAH a emanet ol canım benim.

22 Eylül 2010 08:42

çok güzelmiş yazın canım,severek okudum,birazda içim burkuldu:)
ben o kadar çok kapı kapattımki,bilmiyorum o kapılar yeniden açılırmı?
açılsada ardında duranlar eskisi gibi olurmu?
hani dal rüzgarı affetmiştir ama bir kezde kırılmıştır....
sevgiler selamlar...

22 Eylül 2010 08:49

öyle bir kapı olmalıki o... beni bana getiren...
sevgiler..

22 Eylül 2010 15:50

Degerli yorumlariniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar...Insallah Rabb'im karsiniza hep hayir kapilar cikarsin diyorum...
Sevgilerimle

22 Eylül 2010 16:21
Gülsevim.  

"Şimdi açılırlar mı yeniden, en tılsımlı sözleri söylesek?..

Yahut yeni kapılar açsak, kaybettiklerimizin peşine düşsek.."

Düsünceye sevkeden çok güzel bir yaziydi.. tskLer

22 Eylül 2010 18:42
oxvamu  

Bismihi Subhanehu..
Tüm kapıların sahibinin selamı ile, Cumanız mübarek olsun.
Maesselam, maeddua.. Fiemanillah..

8 Mart 2013 09:44
Adsız  

o kadar çok kapı kapatmışım ki yazınızı okueken içim burkuldu.nefsimi yenen kapattığım kapıları açsam ve herşeyle yüzleşsem.ahhhhh ahhhhh.SPRING

10 Mart 2013 01:14

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz