Sahte Para ve Sahici Dua...  

Posted by Tespih Taneleri... in

 
 

Garip bir fırıncı vardı. Kendisine sahte paralar verseler de parayı alır, paranın sahte olduğunu anladığı halde parayı verene söylemez, istediği ekmeği verirdi. Etrafındakiler onun bu hâlini bilir, şaşırırlardı. Kimse onun neden böyle yaptığını anlamazdı.

Nihayet ölüm vakti gelip çatınca fırıncı ellerini yüce dergâha açtı ve şöyle yalvardı:

“Ey Allahım, biliyorsun ki yıllarca insanlar bana sahte dirhem getirdi ve ben bunu onların yüzüne vurmayıp istediklerini verdim. Şimdi ben de Senin huzuruna sahte taâtlerle geliyorum, ne olur onları yüzüme vurma.”

Ne guzel bir duadir bu...
Hayirli Cuma'lar arkadaslar...

This entry was posted on Perşembe, Ocak 16, 2014 at 16:00 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Hayırlı cumalar arkadaşım.
çok manidar bir yazıydı..
teşekkürler.
selamlar

24 Eylül 2010 08:04

Ne kadar güzel. Size de hayırlı cumalar

24 Eylül 2010 08:37

Çok güzel bir dua.

Hayırlı Cumalar

Selam ve sevgiler:)

24 Eylül 2010 08:40

Garip fırıncının yarısı kadar erdeme sahip olsam ne isterdim :S Ne kadar büyük bir yüreği varmış ki bunu düşünebilmiş...Rabbim böyle düşünen yüreği güzellerin sayısını artttırsın inşaAllah..

Hayırlı Cumalar...

24 Eylül 2010 09:15
Adsız  

Hayirli cumalar

24 Eylül 2010 09:37

sabah sabah bünyeme ne kadar iyi geldi bu okuduklarım...ellerine sağlık..

24 Eylül 2010 10:50

Coook güzeldi,bizede ibret ola...

Tesekkürler.

24 Eylül 2010 19:55

Tesekkur ederim arkadaslar guzel yorumlarinizla bana zaman ayirdiniz...Rabb'im herkese boyle kendi adina duada hassasiyet nasip etsin insallah...
Sevgilerimle

25 Eylül 2010 06:40

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz