Icimi Yakan Bir Sure !  

Posted by Tespih Taneleri... in
























(Mal, mülk ve servette) Çoklukla övünmek, sizi 'tutkuyla oyalayıp, kendinizden geçirdi.

"Öyle ki (bu,) mezarı ziyaretinize (kabre gidişinize, ölümünüze) kadar sürdü.

"Hayır; ileride bileceksiniz.

Yine hayır; ileride bileceksiniz.

Hayır; eğer siz kesin bir bilgiyle bilmiş olsaydınız,

Andolsun, o çılgınca yanan ateşi de elbette görecektiniz.

( Tekasür Suresi, 1, 2, 3, 4, 5, 6 )

Beni en cok etkileyen surelerden bir tane daha arkadaslar... Namazlardan sonra okumayi aliskanlik haline getirmemiz gereken bir sure...
HZ.Ömerin oğlu abdullah (R.A.)şöyle anlatmaktadır:


Hz. peygamber(S.A.V.)ashabına:

"-sizden biri hergün bin ayet okuyamaz mı ? " buyurdu. Orada bulunan ashab-ı kiram:

"bin ayeti hergün kim okuyabilir Ya Resullallah " dediler .Hz . Peygamber Aleyhisselam Efendimiz :

"-sizden biri hergün Tekasür Suresini okuyamaz mı? İşte bu sure , bin ayete denk(eşit)tir." buyurdu.

Hz.Ömer (R.A.) Efendimizin rivayetine göre ise, Resulu Ekrem (S.A.V.) , Ashabına hitaben:

"Her kim , geceleyin bin ayet okursa , Yüce Allah , o kimseyi gülerek karşılar buyurdu.
 
Hadîs-i şerîfte buyuruldu ki:


“Tekâsür sûresini okuyan kimse, melekût âleminde, şükrü yerine getiren diye çağrılır.”

Rızkınızın Çoğalması maddi darlık çekmemek için çok etkilidir.


Pazartesi veya çarşamba gecesi Tekasur Suresi abdestli olarak 40 defa okunmasi tavsiye edilir... Bu mubarek gunlerde devamli ibadet ile mesgul olmak umidi ile...

This entry was posted on Perşembe, Temmuz 28, 2011 at 15:07 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Pabuç  

Allah razı olsun..

28 Temmuz 2011 16:02

Allah razı olsun Sizden ve Cümlemizden inşallah.(amin)

28 Temmuz 2011 16:12

tekasür suresini bilirim.kuran ı kerim meali de okurum.neden bu kadar geç farkına vardım?
Allah razı olsun

28 Temmuz 2011 16:17

allah rtazı olsun canım..sen bana hıc ugramıyorsun..alınıyorum artık...nedenı varmı:((((((((((???????

28 Temmuz 2011 18:47

Rabb'im cumlemizden razi olsun ins arkadaslar...Benim hayatim tahmin edemeyeceginiz kadar yogun gectiginden bazen yorumlariniza gec cevap yazabiliyorum ozur dilerim... Sizleri tek tek ziyaret edip gonlunuzu almak isterim ama olmuyor iste...Dua edin canlar...
herseye ragmen beni yorumlarinizla yalniz birakmadiginiz icin cok tesekkur ederim...Sevgilerimle...

29 Temmuz 2011 06:37

Rabb'im cumlemizden razi olsun ins arkadaslar...Benim hayatim tahmin edemeyeceginiz kadar yogun gectiginden bazen yorumlariniza gec cevap yazabiliyorum ozur dilerim... Sizleri tek tek ziyaret edip gonlunuzu almak isterim ama olmuyor iste...Dua edin canlar...
herseye ragmen beni yorumlarinizla yalniz birakmadiginiz icin cok tesekkur ederim...Sevgilerimle...

29 Temmuz 2011 06:37

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz