Sözlerimin bittiği yerde...  

Posted by Tespih Taneleri... in














 










Sozlerimin bittigi yerde, anlamini yitirmisti her sey

Artik manasiz kelimelerin yerini almisti

Damla damla yas yerine,

Kan akan gozlerim de ki bakislar

Akan her damlasin da ayri bir yakaris vardi

Kimsenin anlayamadigi

Bir asigin misralarin da bulurdum seni

Bazen de sazinin tellerinde ki ahenkte

Sanki her gazel seni anlatiyor

Sanki her turku seni soyluyordu bana

Nasil bir donemecti bu

Hem aglarim, hem dinlerim

Ama kimse anlamaz beni

Kimse anlamaz icin icin yanan yuregimi

Kimse bilmez sensiz uyandigim sabahlarimi

Elli kere uyanip seni aradigim gecelerimi

Kimse bilemez seni nasil sevdigimi

Kimse bilmez seninle atip, seninle duran kalbime

Kazidigimi askini harf harf, kelime kelime

Hic silinmemecesine




This entry was posted on Salı, Şubat 26, 2013 at 17:10 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Yüreğine ve kalemine sağlık..Muhteşem dizeler..

23 Mayıs 2010 01:52

Tesekkur ederim canim...
Sevgiler...

23 Mayıs 2010 06:22

İLHAMINI KİMDEN ALDIN MÜTHİŞ BİR ŞİİR OLMUŞ..BAYILDIM..SEVGİLER ..ÖPÜYORUM..

30 Mayıs 2010 00:36

AMA GÖZLERİM DOLDU..YÜREĞİNE SAĞLIK.TEŞEKKÜRLER..

30 Mayıs 2010 00:38

Tesekur ederim canim benim...
Bende seni cok opuyorum.
Sevgilerimle

30 Mayıs 2010 13:35
oxvamu  

Bismihi Subhanehu...
Aşk-ı Hakiki olan Allah namına okunduğunda anlamı derinleşiyor. Aşk-ı Hakiklye dönüşmeyen Aşk-ı Fani boyutundan bakıldığında anlam kayboluyor. Edebi ama içi boş cümlelere dönüyor. Demek ki gerçek aşk ancak Lillah olana. Ötesi acı veren bir boşluk...
Cümlelerimde ifade eksikliğim var şu an. Yine vakit yokluğuna feda ediyorum öteki cümleleri. Belki şimdilik susuyorum, belki daimi. Vakitsizliğin sükutu içinden... Maesselam, maeddua.. Fiemanillah..

28 Şubat 2013 07:46

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
Site'de Kaç Kişiyiz